Містобудування та територіальне планування

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/160

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Документ
    Можливості маркетингового аудиту в урбан-аналізі
    (КНУБА, 2019) Денисенко, Н. О.; Тригуб, О. О.
    Розглянуто актуальні питання використання інструментів маркетингу в урбан-аналізі. Узагальнено складові маркетингового аудиту території. На прикладі показано можливості маркетингового аудиту при визначенні напрямків розвитку території.
  • Документ
    Напрямки використання сучасних інструментів маркетингу в Урбан-аналізі
    (КНУБА, 2018) Денисенко, Н. О.; Варчук, Р. В.
    Розглянуто актуальні питання використання інструментів маркетингу в управлінні розвитком міста. Узагальнено основні засоби marketing-mix території. На прикладі малого міста показано можливості маркетингу території.