Навчально-методичні документи
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/123456789/11228
Переглянути
256 результатів
Результат пошуку
Документ Педагогічна практика: методичні вказівки до вивчення курсу(КНУБА, 2022) Корчова, Галина Леонідівна; Мороз, Ірина МихайлівнаМістять інформацію щодо організації і проведення педагогічної практики на четвертому курсі, рекомендації щодо структури і порядку ведення журналу педагогічної практики, складання звіту про практику, обов’язки посадових осіб педагогічної практики та підбиття підсумків практики. Призначено для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 015 «Професійна освіта».Документ Педагогічна майстерність викладача професійної освіти: методичні вказівки до вивчення навчальної дисципліни(КНУБА, 2022) Красильник, Юрій СеменовичМістять вимоги щодо підготовки до практичних занять і самостійної роботи, змістовні модулі, ключові слова тем, літературу для самостійного опрацювання, а також рекомендації до виконання й оформлення індивідуальних робіт (рефератів). Призначено для студентів спеціальності 015 «Професійна освіта» галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка».Документ Психолого-педагогічне забезпечення навчально-виховного процесу : методичні вказівки до вивчення курсу(КНУБА, 2022) Корчова, Галина ЛеонідівнаМістять вимоги щодо підготовки до практичних занять і самостійної підготовки, змістовні модулі, ключові слова тем, літературу для самостійної підготовки, а також вимоги до написання і оформлення індивідуальних робіт. Призначено для студентів освітнього рівня «бакалавр» спеціальності 015 «Професійна освіта» спеціалізацій 015.31 «Професійна освіта (Будівництво та зварювання)», 015.34 «Професійна освіта (Машинобудування)», 015.39 «Професійна освіта» (Цифрові технології)Документ Визначення основних техніко-економічних показників об’єкта будівництва : методичні вказівки(КНУБА, 2022) Плешкановська, Алла Михайлівна; Берова, Поліна ІгорівнаМістять структуру, завдання та рекомендації щодо формування вихідних даних для виконання розрахунково-графічної роботи. Наведені методичні рекомендації щодо визначення основних техніко-економічних показників на стадії розроблення проектної документації для об’єктів будівництва. Призначено для студентів для студентів спеціальності 193 «Геодезія та землеустрій», освітня програма «Землеустрій та кадастр» денної форми навчання.Документ Методичні вказівки до виконання атестаційної випускної роботи бакалавра(КНУБА, 2020) Петраковська, Ольга Сергіϊвна; Михальова, Марія ЮріївнаМістить загальні теоретичні положення, послідовність виконання АРБ, рекомендації щодо структури, змісту розділів, оформлення та захисту атестаційної випускної роботи бакалавра студентами спеціальності 193 "Геодезія та землеустрій" . Призначено для студентів спеціальності 193 «Геодезія та землеустрій» спеціалізація “Землеустрій і кадастр”, «Оцінка землі та нерухомого майна».Документ Фінансування наукових досліджень, грантова діяльність: методичні вказівки до виконання контрольної роботи(КНУБА, 2021) Петраковська, Ольга Сергіϊвна; Михальова, Марія ЮріївнаМістить загальні теоретичні положення та послідовність виконання контрольної роботи з дисципліни «Фінансування наукових досліджень, грантова діяльність».Документ Методичні вказівки до виконання атестаційної випускної роботи магістра(КНУБА, 2020) Петраковська, Ольга Сергіϊвна; Михальова, Марія ЮріївнаМістить загальні теоретичні положення, послідовність виконання АРМ, права та обов’язки здобувачів вищої освіти і керівників, вимоги щодо структури, змісту розділів, оформлення та захисту атестаційної випускної роботи магістра студентами спеціальності 193 "Геодезія та землеустрій" . Призначено для студентів спеціальності 193 «Геодезія та землеустрій», спеціалізація “Землеустрій і кадастр”, «Оцінка землі та нерухомого майна».Документ Технології створення та застосування систем захисту інформації(КНУБА, 2023) Кондакова С. В.; Кондакова А. М.Містять зміст, порядок оформлення і вказівки до виконання лабораторних робіт. Призначено для студентів спеціальностей 123 «Комп’ютерна інженерія» та 125 «Кібербезпека» галузі знань 12 «Інформаційні технології»Документ Теорія та практика інфраструктури відкритих ключів. Частина 1. Теорія інфраструктури відкритих ключів(КНУБА, 2022) Кондакова С. В.Інфраструктура відкритих ключів (PublicKeyInfrastructure – РКI) – це інтегрований комплекс методів та засобів (набір служб), призначених забезпечити впровадження та експлуатацію криптографічних систем із відкритими ключами. Ці ключі можуть використовуватися для автентифікації чи шифрування цифрового підпису електронних даних. РКІ слугує не тільки для створення цифрових сертифікатів, але і для зберігання величезної кількості сертифікатів і ключів, забезпечення резервування і відновлення ключів, взаємної сертифікації, ведення списків анульованих сертифікатів і автоматичного відновлення ключів і сертифікатів після закінчення терміну їхньої дії. У курсі передбачається формування у студентів певних професійних компетенцій, знань та вмінь з теорії та практики криптографічного захисту інформації та криптографічного аналізу. Методичною основою дисципліни є методи і алгоритми алгебраїчної теорії кодів, які базуються на математичному апараті теорії алгебраїчних блокових кодів, теорії ймовірностей та математичної статистики.Документ Концептуальне проєктування: переддипломний проєкт : завдання та методичні вказівки до виконання курсової роботи(КНУБА, 2020) Щурова, Вікторія АнатоліївнаМістять вимоги і рекомендації щодо організації студентів під час виконання курсової роботи 11 семестру – переддипломного проєкту та полегшення підготовки вихідних матеріалів до випускної роботи. Призначено для студентів VI курсу архітектурного факультету галузі знань 19 «Архітектура та будівництво», спеціальності 191 «Архітектура та містобудування», спеціалізації «Дизайн архітектурного середовища».