Гірничі, будівельні, дорожні та меліоративні машини

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/105

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Документ
    Дослідження теплових процесів у абразивному армованому крузі при різанні металопрокату
    (КНУБА, 2017) Абрашкевич, Ю. Д.; Мачишин, Г. М.; Човнюк, О.
    У роботі викладені результати експериментальних досліджень з визначення температури в зоні контакту і зв’язці абразивного армованого круга при різанні металопрокату.
  • Документ
    Вплив теплофізичних властивостей абразивного армованого круга на його зносостійкість
    (КНУБА, 2018) Абрашкевич, Ю.; Мачишин, Г. М.; Човнюк, О.
    Щорічне споживання абразивних армованих кругів обраховується сотнями мільйонів штук. Круги є складною композицією, яка складається із абразивного зерна, що закріплене в полімерній матриці. В процесі аналітичних досліджень встановлено, що зносостійкість кругів в основному визначається теплофізичними показниками бакелітової зв’язки. Визначення кореляційного зв’язку між зносостійкістю абразивного армованого круга та теплофізичними показниками полімерної матриці дозволить підвищити його зносостійкість та експлуатаційні показники. Визначення температури, що виникає в процесі різання чи зачищення є складною задачею. Її вирішення дозволить змінювати теплофізичні параметри складових круга і, як наслідок, стане можливим керувати тепловими процесами та зносостійкістю абразивних відрізних і зачисних кругів армованих склосіткою. Дослідження проводилися експериментальним шляхом з реєстрацією питомої теплоємності та теплопровідності, що залежать від матриці круга. Визначався вплив армувальної склосітки на теплофізичні показники. Встановлено, що скосітка суттєво не впливає на теплопровідність круга, а також, що між зносостійкістю абразивного армованого круга та коефіцієнтом температуропровідності існує кореляційний зв'язок. Зі збільшенням коефіцієнта температуропровідності на 50% коефіцієнт шліфування збільшується на 20%. Одним із важливих напрямків підвищення зносостійкості абразивних армованих кругів є введення в їх склад модифікаторів, які дозволяють підвищити теплопровідність і одночасно знизити теплоємність інструмента. Це може бути досягнуто шляхом уведення домішок як у зв’язуюче, так і в армуючу склосітку круга, а також шляхом металізації абразивних зерен та застосуванням нових зв’язуючих з підвищеними теплофізичними властивостями.
  • Документ
    Технологія виготовлення абразивних армованих кругів для різання кам’яних матеріалів
    (КНУБА, 2018) Абрашкевич, Ю. Д.; Мачишин, Г. М.; Щербина, Т.; Марченко, О. А.
    абразивних армованих кругівпредставлений широкою номенклатурою та великою кількістю виробників. Круги масово застосовуються при виконанні будівельномонтажних робіт для різання металевої продукції. Різання високоабразивних вогнетривів та штучних і природніх гірських порід міцністю до 60 МПа на будівельному майданчику виконується переважно машинами з дисковим алмазним робочим органом. Отже, дослідження механізму роботи абразивного армованого круга при різанні кам’яних матеріалів в залежності від умов його роботи з обезпиленням водою є актуальним питанням. В ході досліджень встановлено, що абразивний армований круг в процесі різання без охолодження має термомеханічне зношування. Це підтверджується вирішенням диференційного рівняння та визначенням глибини проникнення температури в круг. Встановлено необхідність уведення в полімерну матрицю круга модифікаторів, які дозволять підвищити теплостійкість круга і, відповідно, зменшити його термомеханічне зношування. Підвищення робочої температури руйнування зв’язки круга дозволяє абразивним зернам довше утримуватися в матриці круга. Обезпилення водою дозволяє не тільки прибрати із робочої зони пил, а й додатково охолодити круг, що також збільшує його ресурс. Розроблена технологія виготовлення абразивних армованих кругів, де як модифікатор використовується водний розчин полівінілово¬го спирту у кількості 13,7%. Подальші експериментальні дослідження виготовлених кругів при різанні високоабразивних вогнетривів та штучних і природних гірських порід міцністю до 60 МПа підтвердили правильність отриманих результатів досліджень. Ресурс круга зріс за рахунок покращення самозаточування. Зменшилася потужність привідного двигуна, що дозволило зменшити масу машини. Екологічні умови оператора поліпшилися за рахунок зменшення пилу.