Гірничі, будівельні, дорожні та меліоративні машини

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/105

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Документ
    Аналіз зміни вильоту баштового крана з шарнірно-зчленованою стріловою системою
    (КНУБА, 2013) Ловейкін, В.; Шевчук, О.
    У статті приведено динамічний аналіз зміни вильоту шарнірно-зчленованої стрілової системи за сумісній роботі механізмів підйому стрілової системи та переміщення вантажного візка під час пуску та усталеного руху. На основі прийнятої динамічної моделі, що являє собою механічну систему з трьома ступенями вільності де за узагальнені координати прийняті:кутова координата переміщення стрілової системи, лінійна координата переміщення вантажного візка та лінійна координата переміщення вантажу;побудовані рівняння руху. Ці рівняння являють собою систему з трьох нелінійних диференціальних рівнянь другого порядку зі змінними коефіцієнтами, які розв'язані чисельним методом. В результаті розв'язку отриманих рівнянь побудовано графіки зміни основних кінематичних та динамічних характеристик системи.
  • Документ
    Експериментальне дослідження зміни вильоту баштового крана з шарнірно-зчленованою стріловою системою
    (КНУБА, 2015) Ловейкін, В.; Шевчук, О.
    Представлено результати експериментальних досліджень зміни вильоту баштового крана з шарнірно-зчленованою стріловою системою. Під час досліджень, що проводилися на фізичній моделі, визначено такі параметри: кут відхилення вантажного канату від вертикалі; переміщення та швидкості вантажного візка та канатного барабана приводу підйому стрілової системи; подовжнє зусилля у відтяжці.
  • Документ
    Концептуальні основи динамічного аналізу механізму повороту кранів з вантажем на гнучкому підвісі
    (КНУБА, 2017) Ловейкін, В.; Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Кадикало, І.
    Обґрунтована концепція динамічного аналізу механізмів повороту кранів з вантажем на гнучкому підвісі (канаті). Отримані основні рівняння руху вантажу у неінерціальній системі відліку, пов’язаній з механізмом повороту крана. Встановлені основні кінематичні характеристики руху вантажу та енергосилові параметри механізму, що приводять до рівномірного та нерівномірного обертання.