Гірничі, будівельні, дорожні та меліоративні машини

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/105

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Документ
    Енергосиловий критерій оптимізації режимів руху мостових кранів при їх пуску та гальмуванні
    (КНУБА, 2014) Човнюк, Юрій; Діктерук, Михайло; Почка, Костянтин
    Запропоновано новий енергосиловий критерій оптимізації режимів руху мостових кранів за про¬цес їх пуску та гальмування. Встановлені основні кінематичні та динамічні характеристики такого руху, які залежать від співвідношення тривалості перехідного процесу (пуску чи гальмування) до періоду коливань вла¬сне кранової системи, що відповідає частоті власних маятникових коливань вантажу відносно крана за період розгону/гальмування.
  • Документ
    Використання інтеграла Дюамеля у коливань та динамічних навантажень пружних зв’язків механізмів підйому вантажу кранів при їх пуску аналізі вимушених
    (КНУБА, 2017) Човнюк, Юрій; Діктерук, Михайло; Комоцька, Світлана
    Обгрунтована модель вимушених коливань пружних зв’язків (канатів) механізмів підйому вантажу кранів у період їх пуску, яка використовує інтеграл Дюамеля й дозволяє аналізувати динамічні навантаження у вказаних зв язках. Для проведення динамічного аналізу використані різні варіанти зовнішнього навантаження: імпульсне, миттєве, лінійно зростаюче у часі, негармонічне періодичне збудження та обчислені відповідні коефіцієнти динамічності.