ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні проблеми психологічної та соціальної адаптації в умовах кризового суспільства"
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/123456789/13598
Переглянути
Документ Глобалізаційні проблеми професійної (професійно-технічної) освіти України.(Державний податковий університет, 2024-04) Корчова Г. Л.Україна, яка прагне інтегруватися у світ і в європейський простір, не може залишатися осторонь глобалізаційних процесів, що відбуваються сьогодні і які зачіпають майже всі країни світу. Важливими векторами глобалізації є освіта (у тому числі професійна), яка не тільки не залишається осторонь глобалізаційних процесів, а й активно бере в них участь. Прискорення глобалізаційних процесів в економіці та політиці висуває нові вимоги до структури та якості освіти.Документ Технології EdTech у системі реалізації освітніх програм за спеціальністю «Професійна освіта»(Державний податковий університет, 2024-04) Красильник Ю. С.Актуальність розвитку цифрових технологій у вищій освіті надзвичайно висока з ряду причин: широкомасштабне вторгнення рф в Україну та вірусна пандемія виявила потребу у впровадженні технологій для віддаленого навчання та забезпечення неперервного освітнього процесу; зростання дистанційного навчання детермінує розвиток цифрових інструментів та платформ для ефективної організації навчання; цифрові технології дозволяють створювати індивідуальні навчальні траєкторії для кожного здобувача вищої освіти, враховуючи їхні потреби, інтереси та рівень сформованих компетентностей; використання цифрових технологій стимулює розвиток інноваційних підходів в освітньому процесі та дослідницькій діяльності; заклади вищої освіти повинні відповідати вимогам сучасного ринку праці, де цифрові компетентності стають все більш важливими.Документ Технології мобільного навчання в системі підготовки майбутніх педагогів сфери професійної освіти(Державний податковий університет, 2024-04) Шевчук В. Г.; Красильник Ю. С.Актуальність впровадження технологій мобільного навчання в системі підготовки майбутніх педагогів сфери професійної освіти можна означити, на наш погляд, декількома чинниками, а саме: зростанням використання мобільних пристроїв (спостерігається значний ріст використання мобільних пристроїв (смартфони, планшети, інтерактивні дошки тощо) як засобу отримання інформації та навчання).