Вип. 73
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/5931
Переглянути
Документ Способи підвищення точності збору вихідних даних шляхом автоматизації підрахунку інтенсивності руху транспорту та пішоходів(КНУБА, 2020) Тарасюк, В. П.; Беспалов, Д. О.; Дорош, М. І.Стаття спрямована на ознайомлення із способами підвищення точності збору вихідних даних шляхом автоматизації підрахунку інтенсивності руху транспорту та пішоходів. Робота виконана на прикладі програмних платформ для автоматизованого обліку руху транспорту та пішоходів GoodVision Video Insights та DataFromSky.Документ Термопружний стан багатошарових дорожніх покриттів(КНУБА, 2020) Васильєва, Г. Ю.; Кошевий, О. П.; Міщенко, О. Д.; Чередніченко, П. П.Зроблено огляд монографії «Термопружний стан багатошарових дорожніх покриттів», в якій наведено результати комп’ютерного аналізу напружено-деформованих станів багатошарових асфальтобетонних дорожніх покриттів під дією транспортних навантажень в умовах сезонних та добових змін температури навколишнього середовища. На основі скінчено-елементної моделі термосилового деформування покриттів виконані дослідження особливостей механічної поведінки систем, що розглядаються, при різних конструктивних схемах, умовах навантаження,наявності тріщин та розшарувань, а також при підкріпленні її стрижневою й сітчастою арматурою. Виявлені ефекти концентрації напружень в системі,обумовлених високо градієнтними полями температур і конструктивними недосконалостями шарового покриття.