Навчальні посібники
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/123456789/11230
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Бізнес-переговори та посередництво: психологічний аспект : навчальний посібник(2024) Зушнікова, Марина Юріївна; Калениченко Руслан Арсенович; Коханець, Анна СергіївнаУ навчальному посібнику викладено матеріал, який допоможе: зрозуміти здобувачам вищої освіти психологічну сутність переговорного процесу, що зі свого боку сприятиме формуванню у майбутніх спеці- алістів уміння аналізувати та систематизувати прослуханий і прочитаний матеріал; застосовувати принципи й методи психологічної науки до аналізу конкретних життєвих ситуацій, суперечностей і проблем, які ма- ють місце як у житті, так і в професійній діяльності; опанувати психологічні умови, стратегії та механізми переговорної діяльності, техніку й тактику аргументування як інструмент переговорної діяльності; орієнту- ватися у науковій літературі з проблем бізнес-переговорів і посередництва (медіації); розробляти рекомен- дації щодо психологічного забезпечення успішності переговорів; знати особливості міжнародних перегово- рів як предмета дослідження й національних стилів ведення міжнародних переговорів. Посібник призначений для використання в роботі психологів, а також буде корисним для викла- дачів закладів вищої освіти, здобувачів вищої освіти, які вивчають курси «Психологія», «Менеджмент», «Економіка», «Право», «Політологія», педагогічних працівників, соціальних педагогів, соціальних праців- ників, юристів, будівельників, економістів, керівників усіх рівнів, які працюють з людьми, а також для тих, кого цікавлять проблеми розв’язання конфліктних ситуацій, спірних питань за допомогою перегово- рів і посередництва.Документ Педагогічна психологія(КНУБА, 2023) Калениченко, Руслан АрсеновичМістить теоретичний і фактологічний матеріал лекційних занять відповідно до робочих програм з навчальної дисципліни «Педагогічна психологія». Розглянуто психологічні основи професійної діяльності педагога, психологічні закономірності різних концептуальних підходів до організації та здійснення навчального й виховного процесів, розкрито психологічні закономірності та відмінності між учінням і самоучінням, вихованням і самовихованням, розвитком і саморозвитком учня. Призначено для студентів спеціальності 015 «Професійна освіта» спеціалізацій: 015.34 «Професійна освіта (Машинобудування)», 015.39 «Професійна освіта (Цифрові технології)» та 015.31 «Професійна освіта (Будівництво та зварювання)».