Вип. 44

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/179

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Документ
    Рентабельність інвестиційних проектів при реконструкції застарілого житлового фонду
    (КНУБА, 2012) Шеремета, Я. М.; Плешкановська, А. М.
    В статті розглянута доцільність вкладання коштів в реконструкцію застарілого житлового фонду. Висвітлені проблеми які заважають інвестору залишатися байдужим до цього сектору економіки. Зроблені висновки, що до вирішення даної проблеми.
  • Документ
    Пропозиції щодо покращення інформаційного забезпечення державного земельного кадастру
    (КНУБА, 2012) Трегуб, М. В.
    Розглянуто проблеми наявності і впливу недостовірної метричної інформації про земельні ділянки в Державному земельному кадастрі на суб'єкти земельних правовідносин. Запропоновано спосіб вирішення поставленої проблеми за допомогою створення тематичного кадастрового плану, що містить некоректно внесену в Державний земельний кадастр інформацію про земельні ділянки.
  • Документ
    Дослідження складності форм земельних ділянок
    (КНУБА, 2012) Малашевський, М. А.
    В статті запропонована методика оптимального пошуку земельних ділянок для визначення планувальних характеристик і параметрів.
  • Документ
    Примусове відчуження в Швеції
    (КНУБА, 2012) Лізунова, А. П.; Михальова, М. Ю.
    Розглянуті основні аспекти примусового відчуження земельних ділянок в Швеції, а саме законодавство, яке регулює питання щодо примусового відчуження; перелік цілей, для яких примусове відчуження можливе; процедура примусового відчуження.
  • Документ
    Земельне законодавство Швеції та можливості використання досвіду реєстрації земель в Україні
    (КНУБА, 2012) Петраковська, О. С.; Лихогруд, О. М.
    Наведені результати досліджень досвіду земельних відносин у Швеції, які свідчать про раціональний підхід до реєстрації земель в країні, що може бути використаний в Україні в процесі вдосконалення земельної реформи. Досвід Швеції може дозволити оптимизувати кількість необхідних для ефективної роботи землевпорядної документації та покіпчити з дублюванням робіт, що виконують різні структури, а також забеспечити часткову самоокупність ведення Земельного кадастру.