Вип. 82
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/115
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Загальні принципи формування та аналіз автоколивань у динамічних моделях вантажопідйомних кранів(КНУБА, 2013) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Почка, К.Сформульовані загальні принципи формування та аналізу можливих автоколивань у відомих динамічних моделях вантажопідйомних кранів. Отримані основні закономірності та виявлені фізичні механізми генерації автоколивань у межах моделі запропонованої В. І. Брауде, М. С. Тер-Мхітарова, яка застосовується для аналітичних розрахунків навантажень вантажопідйомних кранів.Документ Аналіз динаміки та хвилеутворень у системі "пантограф-електричний підвіс" вантажних електротролейвозів(КНУБА, 2013) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Почка, К.Проведено динамічний аналіз та досліджені можливі хвилеутворення у системі “панто¬граф - електричний піДвіс” вантажних електротролейвозів. Визначені умови, за яких хвилеутворення відсутні, а сили взаємодії у рухомому контакті не перевищують тих, що допустимі на розрив та прискорене зношування.Документ Аналіз зміни вильоту баштового крана з шарнірно-зчленованою стріловою системою(КНУБА, 2013) Ловейкін, В.; Шевчук, О.У статті приведено динамічний аналіз зміни вильоту шарнірно-зчленованої стрілової системи за сумісній роботі механізмів підйому стрілової системи та переміщення вантажного візка під час пуску та усталеного руху. На основі прийнятої динамічної моделі, що являє собою механічну систему з трьома ступенями вільності де за узагальнені координати прийняті:кутова координата переміщення стрілової системи, лінійна координата переміщення вантажного візка та лінійна координата переміщення вантажу;побудовані рівняння руху. Ці рівняння являють собою систему з трьох нелінійних диференціальних рівнянь другого порядку зі змінними коефіцієнтами, які розв'язані чисельним методом. В результаті розв'язку отриманих рівнянь побудовано графіки зміни основних кінематичних та динамічних характеристик системи.