Вип. 86

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/119

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Документ
    Електромагнітні параметри та електромеханічні характеристики лінійного двигуна з постійними магнітами приводу вібратора : Ч. 2
    (КНУБА, 2015) Бондар, Р.
    Розглянуто вібратор з приводом від лінійного двигуна зворотно-поступального руху. На підставі розробленої моделі отримано розрахункові вирази для електромеханічних характеристик лі¬нійного двигуна з постійними магнітами приводу вібратора. Виконано експериментальні дослідження електромеханічних характеристик двигуна. Визначено частоту, на якій активна складова механічного опору коливальної системи має максимальне значення. Показано, що реактивний механічний опір одномасової коливальної системи має два екстремуми та визначено їх частоти.
  • Документ
    Розробка універсального динамічно-інерційного демпфера подвійного призначення для гасіння низько- та високочастотних коливань транспортних засобів
    (КНУБА, 2015) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Комоцька, С.; Похиленко, Є.; Химич, І.
    Розглянуте обладнання транспортних засобів у вигляді просторової системи приводів із паралельними кінематичними зв'язками, оснащене пристроями для гасіння високочастотних коливань виконавчого органа (інерційна складова універсального демпфера). Врахований вплив низькочастотних коливань машини при її русі вздовж нерівностей. Задля забезпечення стійкості положення машини й підвищення безпеки її експлуатації застосований динамічний гасник вказаних коливань (динамічна складова універсального демпфера). Такий демпфер здатний одночасно гасити й власні коливання підресореної частини шарнірно-зчленованого транспортного засобу.