Вип. 21

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/313

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Документ
    Оптимізація режиму вильоту вантажу баштового крана з шарнірно-зчленованою стріловою системою
    (КНУБА, 2008) Ловейкін, В. С.; Шевчук, О. Г.
    Баштові крани з шарнірно-зчленованою стріловою системою використовується для висотного будівництва. Стріла таких кранів складається з основної та допоміжної секцій. Основна секція з‘єднана з баштою шарніром і повертається відносно нього на кут 90° з іншого боку до неї приєднана допоміжна секція яка знаходиться завжди в горизонтальному положенні. По допоміжній секції рухається вантажна каретка. В процесі зміни вильоту вантажу за допомогою зміни положення вантажної каретки або зміни положення власне стрілової системи виникають коливання вантажу, які приводять до появи динамічних навантажень, що діють на металоконструкцію крана і зменшують продуктивність роботи крана за рахунок потреби часу на заспокоєння коливань вантажу після зупинки. Усунення цих коливань дозволить покращити роботу баштових кранів з шарнірно-зчленованою стріловою системою, підвищити надійність роботи та підвищити продуктивність монтажних та перевантажувальних операцій.