Перегляд Автор "Скіданов, В. М."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз задач співвідношення апаратних і програмних засобів при побудові систем керування автономними об’єктами(КНУБА, 2010) Скіданов, В. М.; Забава, Т. О.Обґрунтовано необхідність оптимізації співвідношення апаратної та програмної складової мікропроцесорних систем керування автономних об’єктів, наведено конкретні приклади, запропоновано підходи до програмної реалізації довільних комбінаційних логічних функцій.Документ Керування автоматичною двоступінчастою трансмісією технологічного електротранспорту(КНУБА, 2016) Скіданов, В. М.; Іносов, С.; Самойленко, М. І.; Мантицький, О.Дослідження стосується технологічного внутрішньозаводського електротранспорту електрокарів, електронавантажувачів, електроштабелерів, електровізків тощо. З'ясована необхідність застосування технічних рішень та створення відповідних алгоритмів керування передатним числом трансмісії для низькошвидкісних транспортних засобів з автономним електроприводом для підвищення їх енергетичної та експлуатаційної ефективності. Розроблено керуючі алгоритми та методологічний супровід задачі побудови систем автоматизованого керування перемиканням передач двоступінчастою коробкою передач у довільних тягових та гальмівних режимах руху.Документ Концепція гібридного тягового приводу для автономного технологічного електротранспорту(КНУБА, 2010) Скіданов, В. М.; Забава, Т. О.Розглянуто основні принципи побудови гібридних транспортних засобів, їх класифікацію та можливість побудови технологічного електротранспорту на базі гібридних систем.Документ Моделювання катастрофічного сценарію розвитку цивілізації засобами теорії автоматичного управління(КНУБА, 2010) Іносов, С. В.; Скіданов, В. М.; Соболевська, Т. Г.; Сідун, К. В.Запропоновано модель катастрофічного розвитку цивілізації у вигляді контуру позитивного квадратичного зворотного зв’язку на базі аналізу тенденцій попереднього прогресу цивілізації. За допомогою моделі вказані тенденції розвитку екстраполюються у майбутнє.Документ Порівняльний аналіз систем тягових приводів автономного електротранспорту(КНУБА, 2010) Скіданов, В. М.; Забава, Т. О.Проаналізовані у порівнянні системи транспортних тягових електроприводів по- стійного та змінного струму з урахуванням показників ефективності, надійності, вартості та складності реалізації регулювання у тяговому та рекуперативному гальмівному режимах.Документ Схемотехнічні рішення реструктуризації тягових акумуляторних батарей автономного технологічного електротранспорту(КНУБА, 2010) Скіданов, В. М.; Забава, Т. О.Запропоновані схемотехнічні рішення для реалізації довільного секціонування тягових акумуляторних батарей у тяговому та рекуперативному режимах для двигунів незалежного та послідовного збудження.