Перегляд Автор "Сукач, М."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Обоснование принципов усовершенствования упругих устройств(КНУБА, 2018) Сукач, М.Амортизационные подвески занимают в балансе масс современных транспортных средств весьма значительную долю, составляющую от 8 до 12 % общей снаряжен¬ной массы. Их надежность и долговечность определяют эксплуатационную надежность и эффективность использования транспортного средства, а упругие характеристики подвесок существенно влияют на комфортность использования средства передвижения и допустимые по дорожным условиям скорости движения. Все это особенно важно для автомобилей, независимо от их типа. Большинство современных грузовых автомобилей использует в своих амортизационных подвесках упругие устройства, выполненные в виде пакетов многолистовых рессор. Такие рессоры весьма материалоемкие и трудоемкие в изготовлении. Большие возможности в снижении материалоемкости амортизационных подвесок, уменьшений трудоемкости их изготовления и особенно сборки открывает применение нового типа упругих устройств - скобовидных пластинчатых рессор (СПР), предложенных в Киевском национальном университете строительства и архитектуры. Целью настоящей работы является исследование возможности усовершенствования эластичной подвески кабины автомобиля путем применения скобовидных пластинчатых рессор. Задача исследования - разработка рекомендаций по усовершенствованию этой подвески и экспериментальная проверка возможности реализации сформулированных рекомендаций. Обоснованы преимущества применения нового вида упругой подвески, которые заключаются в наиболее полном использовании несу¬щей способности материала, конструктивной простоте и наименьшей массе. Этим условиям отвечает запатентованная скобовидная пластинчатая рессора, сконструированная как балка равного сопротивления. Преимущества заключаются в том, что в каждом рабочем сечении изгиб происходит в плоскости ее наибольшей жесткости, деформация вдоль линии действия внешней силы достаточна для поглощения заданной энергии, а максимальное эквивалентное напряжение в каждом рабочем сечении равно или близко к допускаемому.Документ Особливості застосування скобоподібних пружних ресор в автомобільному транспорті(KNUCA, 2020) Сукач, М.В Київському національному університеті будівництва і архітектури розроблено пластинчасту ресору для амортизації динамічних навантажень транспортних засобів. Амортизаційний пристрій призначено для колісних засобів (переважно вантажних автомобілів та автопричепів), що мають як одновісні, так і балансирні підвіски. ЇЇ можна використовувати також і в гусеничних транспортних засобах.Документ П’ята міжнародна науково-практична конференція «Transfer of Innovative Technologies 2019»(KNUCA, 2019) Сукач, М.У травні 2019 року проведено V міжнародну науково-практичну конференцію Transfer of Innovative Technologies, яка стала логічним продовженням форуму Underwater Technologies, що протягом чотирьох років поспіль проходив у Київському національному університеті будівництва і архітектури під гаслом «Вплив води на довкілля та інноваційні технології». Основну увагу прикуто інтеграції вітчизняних та закордонних фахівців в розробці теорії, проведенні досліджень, створенні нової техніки і технологій, застосуванні новітніх енергоощадних екологічно безпечних технологій. Розглядались оригінальні ідеї, пропозиції, нестандартні рішення, креативні проекти. Запропоновано інноваційні методи дослідження та прогнозування властивостей матеріалів, конструкцій, технологічних процесів, нові підходи щодо проектування, виробництва і експлуатації промислових, цивільних об’єктів, інфраструктури, проблеми енергетики, екології, комп’ютерні та інформаційні технології. Представлено оригінальні роботи й авторитетні огляди з інноваційних технологій у будівництві, архітектурі, інших галузях науки і техніки. Надійшло понад сотню заявок, у тому числі від науковців, виробників та фахівців з Польщі, Литви, Білорусі, Австралії, Китаю за тематичною спрямованістю: Архітектура, Інфраструктура, Будівництво, Інженерія, Інформаційні технології. Підбито підсумки конкурсної програми за номінаціями: Презентація, Інноваційний проект, Публікація. Кращі роботи рекомендовано до публікації в міжнародних наукових журналах Підводні технології: промислова та цивільна інженерія і Transfer of Innovative Technolo-gies. Досягнуто домовленості між КНУБА, Сілезьким технологічним університетом (Забже, Польща) та Університетом науки і технологій Цзянсу (Чженьянг, Китай) про спільне видання наукових журналів. Наголошено на важливості міжнародної співпраці у різних галузях і трансферу інноваційних технологій.