Abstract:
Навколишнє середовище, в якому перебуває дитина, має безпосередній вплив на її психологічний і фізичний розвиток. Особливо гостро ці питання стоять для дітей, які страждають на дитячий церебральний параліч. Дітям з порушенням опорно рухового апарату необхідно більше зусиль для розвитку навичок, які дозволять адаптуватись до життя в суспільстві. В останній час державою було прийнято ряд нормативно правових актів направлених на вирішення подібних проблем [1,2]. Розроблені програми реабілітації створюються з урахуванням різнобічного впливу на дитину. Вони передбачають медикаментозний, психологічний, фізіотерапевтичний, соціальний і особистісний вплив [3]. Разом з тим, в ДБН відсутні рекомендації по проектуванню подібних реабілітаційних
центрів.