Опір матеріалів і теорія споруд
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/207
Переглянути
Документ Коливання аеродинамічних конструкцій: безпечний діапазон швидкостей(КНУБА, 2019) Сафронов, О. В.; Семон, Б. Й.; Неділько, О. М.; Горіна, А. О.В статті, на основі рівняння Бернуллі для стислого газу, оцінки зміни характеристик надзвукового потоку в течії Прандтля-Майера та гіпотези “динамічного скривлення” аеродинамічного профілю, встановлені закономірності взаємодії стрибків ущільнення з кутовою швидкістю коливань аеродинамічних поверхонь управління. Встановлені закономірності пояснюють причину виникнення збуджуючих сил і шарнірних моментів аеродинамічних поверхонь управління надзвукових літаків і аеродинамічних систем на трансзвукових швидкостях польоту. На базі встановлених закономірностей взаємодії стрибків ущільнення з кутовою швидкістю коливання аеродинамічних поверхонь управління отримані математичні моделі оцінки величин збуджуючих сил і збуджуючих шарнірних моментів аеродинамічних поверхонь управління.