Вентиляція, освітлення та теплогазопостачання

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/77

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Документ
    Аналітичні розв'язування рівномірного роздавання вентиляційного повітря повітропроводами постійного поперечного перерізу зі змінною по висоті щілиною або отворами змінної площі
    (КНУБА, 2001) Зінич, П. Л.; Трофімович, В. В.
    Наведено аналітичний розрахунок висоти припливної щілини та площі отворів для виходу повітря в будь-якому незмінному за площею поперечному перерізі кінцевого повітропроводу рівномірного по довжині роздавання повітря припливної системи вентиляції з механічним збудженням. В основу аналітичного розв’язання задачі рівномірності роздавання вентиляційного припливного повітря покладено рівняння Бернуллі.
  • Документ
    Конвективна модель розповсюдження емісії викидів на автотранспортному шляхопроводі при нейтральних метеоумовах
    (КНУБА, 2018) Волошкіна, О. С.; Трофімович, В. В.; Клімова, І. В.; Сіпаков, Р. В.; Ткаченко, Т. М.
    Аналіз ступеня забруднення атмосферного повітря на урбанізованих територіях виявив його залежність від зростання кількості особистих автотранспортних засобів, які працюють на традиційному паливі. У роботі доведено можливість застосування теорії конвективної струмини для оцінки та прогнозу забруднення атмосферного повітря мегаполісів залежно від метеоумов та кількості автомобілів, які перебувають одночасно в «заторах» та «тиснявах» на автомобільному шляхопроводі. Для розрахунку параметрів конвективної струмини використовуємо інтегральний метод Л. Ейлера. На підставі розглянутих основних шляхів розповсюдження емісій в атмосфері, окреслено умови виникнення нейтрального стану. Авторами представлено методику розрахунку кількості викидів вуглеводнів від автомобільного транспорту, що є підставою для визначення вторинного забруднення формальдегідом атмосферного повітря територій мегаполісів внаслідок фотохімічних перетворень. Представлені дослідження дозволяють виділити частку викидів парникових газів від автомобільного транспорту в розрізі загальних викидів мегаполіса. На підставі даної моделі розроблений калькулятор розрахунку концентрації забруднення від автотранспорту. Калькулятор дозволяє використовувати спеціально синтезовані зовнішні впливи з подальшим обробленням результатів спостережень та з наступним аналізом наслідків. Ефективність використання запропонованої математичної моделі може бути збільшена, якщо поєднати її зі застосуванням "зелених конструкцій". Запропонований у роботі підхід стане в нагоді при пошуку оптимальних управлінських рішень на муніципальному рівні та формування екологічної політики міста.