Сучасні проблеми архітектури та містобудування
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/259
Переглянути
2 результатів
Результат пошуку
Документ Особливості сучасного рівня розвитку архітектури шкільних комплексів за кордоном з урахуванням семіотичного сприйняття(КНУБА, 2013) Пивоваренко, О. В.У статті розглядаються особливості вираження мови архітектури шкільних комплексів, які базуються на змістовності сприйняття школярів. Аналіз закордонного досвіду надає можливість визначення інноваційних параметрів проектування шкільних комплексів.Документ Психологія сприйняття, як формоутворюючий фактор в архітектурі шкільних комплексів(КНУБА, 2011) Пивоваренко, О. В.; Русевич, Т. В.В статті розглядаються основні положення і вимоги до організації середовища сучасного шкільного комплексу з точки зору психологічних особливостей сприйняття архітектурного простору дітьми. Важливість обраної теми визначають інноваційні розробки в області здійснення виховного процесу, педагогіки, що, безсумнівно, веде до формування нового архітектурного «змісту» шкільних комплексів, пошуку нових форм