Сучасні проблеми архітектури та містобудування
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/259
Переглянути
3 результатів
Результат пошуку
Документ Функціонально-планувальні рішення навчально-виховного комплексу "дитячий садок - початкова школа"(КНУБА, 2014) Гомон, О. О.Розглянуто функціональну структуру навчально-виховного комплексу «Дитячий садок-початкова школа», яка дозволила виділити основні функціональні групами приміщень НВК до складу якого входить блок приміщень дитячого садка, приміщення початкової школи та блок спільних приміщень.Документ Функціональні основи навчально-виховних комплексів "дитячий садок-початкова школа"(КНУБА, 2013) Гомон, О. О.Розглянуто сучасний стан дошкільних та загальноосвітніх закладів та розвиток мережі навчально-виховних комплексів «Дитячий садок – початкова школа» та створення умов для різнобічного розвитку дитини дошкільного віку та учнів шкіл, відповідно до освітнього рівня.Документ Проблеми реновації в архітектурі дитячих дошкільних закладів України(КНУБА, 2010) Малюта, В. О.В статті розкривається актуальність питання про реноваційні зміни в архітектурі дитячих дошкільних закладів через невідповідність існуючих функціонально – планувальних рішень вимогам сучасного педагогічного та виховного процесів. Розглядаються недоліки існуючих дитячих садків, висвітлюється необхідність переосмислення і доповнення складу їх приміщень, приділення уваги екстер‘єрному та інтер‘єрному оформленню. Ключові слова: дитячий садок, функціонально-планувальні рішення, проектування.