Містобудування та територіальне планування
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/160
Переглянути
4 результатів
Результат пошуку
Документ Особливості створення архітектурного простору навчальних приміщень для комфортного і результативного навчального процесу(КНУБА, 2012) Коблик, М. В.Розглядаються основні фактори впливу на психо-фізичний стан школяра, які потрібно враховувати при проектуванні цілісного і гармонійного простору навчальних приміщень. Врахування всіх цих чинників є необхідним для забезпечення високого рівня успішності дітей в умовах сучасного навчальновиховного процесу.Документ Особливості створення архітектурного простору навчальних приміщень для комфортного і результативного навчального процесу(КНУБА, 2012) Коблик, М. В.Розглядаються основні фактори впливу на психофізичний стан школяра, які потрібно враховувати при проектуванні цілісного і гармонійного простору навчальних приміщень. Врахування всіх цих чинників є необхідним для забезпечення високого рівня успішності дітей в умовах сучасного навчально виховного процесу.Документ Обгрунтування та заходи щодо впровадження у навчальний процес і проектування методики вибору опорядження будівель(КНУБА, 2011) Самойлович, Валентин ВасильовичРозглянута ретроспективна динаміка зростання і удосконалення номен- клатури опоряджувальних матеріалів, наведена характеристика методики ви- бору сучасних опоряджувальних матеріалів, намічені етапи впровадження ме- тодики в практику проектування та в навчальний процес.Документ Використання геоінформаційних технологій для підготовки студентів у львівському національному університеті імені Івана Франка(КНУБА, 2018) Андрейчук, Ю. М.; Іванов, Є. А.; Книш, І. Б.Розглянуто історію впровадження у навчальний процес геоінформаційних технологій у Львівському університеті. Проаналізовано особливості розподілу дисциплін геоінформаційного спрямування на географічному і геологічному факультеті. Окреслено проблемні питання у підготовці фахівців природничих спеціальностей та запропоновано шляхи оптимізації навчального процесу.