Гірничі, будівельні, дорожні та меліоративні машини
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/105
Переглянути
7 результатів
Результат пошуку
Документ Застосування кепстрів у акустичній діагностиці технічного стану будівельних та піднімально-транспортних машин і механізмів(КНУБА, 2012) Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.; Почка, К. І.Запропоновано кепстр у якості комбінованої діагностичної ознаки для акустичного аналізу технічного стану будівельних та підіймально-транспортних машин і механізмів, які функціонують у режимах пуску/гальмування. Кепстр багато в чому визначає як діагностичний засіб поточний стан вказаних машин, а також прогнозує найближчу зміну цього стану.Документ Моделювання, підвищення якості перехідних процесів та оптимізація режимів руху механізмів систем автоматичного регулювання будівельних роботів(КНУБА, 2009) Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.Наведені моделі, що дозволяюсь підвищити якість регулювання перехідних процесів та оптимізувати режими руху механізмів систем автоматичного регулювання будівельних роботів.Документ Аналіз та оптимізація функціонування мехатронних пристроїв слідкуючих систем позиціонування будівельних маніпуляторів(КНУБА, 2009) Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.Проведено всебічний аналіз та здійснена оптимізація керування функціонуванням мехатронних пристроїв слідкуючих систем позиціонування будівельних маніпуляторів.Документ Применение метода эквивалентных схем для динамической оптимизации, расчета и анализа режимов движения канатных механизмов подъема грузов(КНУБА, 2010) Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.Реалізовано метод еквівалентних схем для динамічної оптимізації, розрахунку та аналізу режимів (а також параметрів руху), натягу канатів у підйомних механізмах кранів.Документ Динамічний аналіз та оптимізація експлуатаційних параметрів колісних трелювальних машин(КНУБА, 2012) Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.; Почка, К. І.Встановлено основні закономірності зміни у часі експлуатаційних параметрів колісних трелювальних машин під дією прикладених сил. Наведено умови, за яких вказані параметри набувають оптимальних значень у режимах реальної експлуатації машин. Для зниження динамічної завантаженості вузлів та агрегатів лісової колісної машини, зокрема її трансмісії використана розрахункова схема машини, яка базується на математичній моделі подвійного маятника. Отримано оптимальні значення коефіцієнта трансмісії, які залежать від темпу вмикання зчеплення та довжини підвіски пачки дерев.Документ Удосконалення методів аналізу приводів будівельних машин як динамічних систем із зосередженими параметрами(КНУБА, 2011) Діктерук, М. Г.; Човнюк, Ю. В.Наведено методи аналізу приводів будівельних машин як динамічних систем із зосередженими параметрами, що дозволяють аналізувати та оптимізувати їхні перехідні процеси при режимах пуску/гальмування у вказаних приводахДокумент Автоматизация управления нестационарными колебаниями (переходных процессов) вибрационных систем: 1. Метод дискретизации на основе модального анализа(КНУБА, 2011) Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.Застосован наближений метод дослідження нестаціонарних коливань (перехідних процесів) вібраційних систем (ВС) з розподіленими параметрами. Пропонується загальний спосіб побудови дискретних механічних моделей досліджуваних ВС. Метод дозволяє перші n форми коливань ВС враховувати повністю, а інші - приблизно на основі квазістатичного підходу.