Перегляд Автор "Фастовець, Оксана Олексіївна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Міста як туристичні дестанації(Бескиди, 2017) Фастовець, Оксана ОлексіївнаМіста на туристичному ринку виступають і як окремі об’єкти туристичного попиту. ЮНВТО відноситься до міського туризму як до поїздки, туристи здійснюють до міст або місць з великою щільністю населення. Тривалість таких поїздок як правило коротка (від одного до трьох днів), тому міський туризм тісно пов’язан з ринком короткострокових турів. Великі міста є важливими центрами розвитку туристичної сфери. Особливо привертають увагу міжнародних туристів світові (глобальні) міста, що вирізняються високим ступенем ділової активності та політичним, економічним та культурним потенціалом. Про це свідчить рейтинг ТОП-20 найвідвідуваніших міст світу.[1, с.2]. Найбільше таких міст розташовано в Азійсько-Тихоокеанського туристичний регіоні. З ним конкурує Європа, якій поступаються Америка та Близький Схід. Проте кожен з цих регіонів має своїх представників в ТОП-20 лідерів світу.Документ Халяльний туризм як напрям розвитку в’їздного та регіонального туризму в Україні(Бескиди, 2018) Фастовець, Оксана ОлексіївнаУ світі чисельність віруючих, які сповідують іслам досягає 1,6 млрд. осіб. За період 2010-2050 рр. чисельність прихильників вчення пророка Мухамеда на планети зросте на 73% та становитиме близько 2,8 млрд., а прихильників християнства у 2050 р. нараховуватиметься трохи більше 2,9 млрд. осіб [1]. Тому, одним з перспективних напрямів туристського ринка світу стає халяльний туризм, орієнтований на мандрівників мусульман. Очікується, що до 2020 р. чисельність мусульманських туристів у світі зросте до 156 млн., а їх витрати сягатимуть 220 млрд. дол. Про це свідчать дослідження Глобального індексу мусульманського туризму (GTMI) 2018 р. [2], що були підготовлені аналітиками компаній Mastercard и CrescentRating