Аналіз та перспективи формування стратегії позиціювання товарів компанії ТОВ «Епіцентр К»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Заголовок журналу

Журнал ISSN

Назва тому

Видавець

КНУБА

Анотація

Компанія «Епіцентр» ‒ одна з найбільших торговельних мереж України, яка спеціалізується на продажу товарів для будівництва, ремонту та облаштування дому. Завдяки стратегічному підходу до управління асортиментом, ефективним бізнес-процесам та орієнтації на потреби клієнтів, компанія успішно зміцнює свої позиції на ринку роздрібної торгівлі.

Опис

Бібліографічний опис

Кривуца М. Аналіз та перспективи формування стратегії позиціювання товарів компанії ТОВ «Епіцентр К» / М. Кривуца, І. Максютенко // Маркетингові стратегії, підприємництво і торгівля: сучасний стан, напрямки розвитку : тези доповідей VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції з нагоди 95-річчя КНУБА, 10 квітня 2025 року / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; відп. ред. П. В. Захарченко. - Київ : КНУБА, 2025. – С. 307 - 309. – Бібліогр. : 3 назви.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced