Формування концепцій побудови інфраструктури GameHub в українських університетах

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2016
Автори
Білощицький, Андрій Олександрович
Кучанський, Олександр Юрійович
Безмогоричний, Дмитро Михайлович
Пида, Софія Володимирівна
Кузьомко, Анастасія Сергіївна
Заголовок журналу
Журнал ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто концепцію побудови інфраструктури GameHub в українських університетах, яка складається з трьох основних складових: педагогічна складова (методології навчання), технологічна складова (створення ігрової лабораторії та забезпечення її функціонування), інформаційна складова (побудова інформаційних зв’язків Scaffold між учасниками процесів в GameHub). Наведені схеми концепцій та поставлені завдання для їх впровадження в рамках міжнародного проекту «GameHub - співпраця університетів та підприємств в ігровій індустрії в Україні». Крім того, розглянуто завдання та особливості реалізації цього проекту з метою його просування. Вказано на необхідності навчання та розвитку компетенцій у спеціалістів з розробки комп’ютерних ігор (студентів, безробітних, ветеранів АТО) для розвитку гейміфікації та пожвавлення в Україні ігрової галузі в цілому.
Опис
Ключові слова
ігрова індустрія, GameHub, GameLab, ветерани АТО, Scaffold, гейміфікація, кафедра інформаційних технологій
Бібліографічний опис
Формування концепцій побудови інфраструктури GameHub в українських університетах / А. О. Білощицький, О. Ю. Кучанський, Д. М. Безмогоричний [та ін.] // Управління розвитком складних систем : зб. наук. праць / Київ. нац. ун-т буд-ва і архітектури ; гол. ред. Лізунов П. П. – Київ : КНУБА, 2016. – № 26. – С. 163 - 170. - Бібліогр. : 12 назв.
Зібрання