Наукові статті

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/30

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 270
  • Документ
    ARDUINO: прості рішення в автоматизації процесів
    (Видавництво ХФКХП ДБТУ, 2024-04-04) Григорчук, Олександр Михайлович; Гламаздін, Павло
    У статті розглянуто основні переваги плат розробника Arduino, їх можливі проєкти реалізації у приладах для створення систем керування пристроями
  • Документ
    Вплив теплових процесів на конструкцію і експлуатаційні характеристики абразивно армованих кругів
    (НУБіП України, 2024-04-19) Почка, К.І.; Абрашкевич, Ю.Д.; Пристайло, М.О.; Поліщук, А.Г.
    На основі вивчених термічних процесів розроблені раціональні методи різання для підвищення зносостійкості кругів і зниження енергоємності процесу різання.
  • Документ
    Літій-іонні акумулятори: будова, принцип дії та використання
    (Видавництво ХФКХП ДБТУ, 2024-04-04) Григорчук, Олександр Михайлович; Ходаківський, Олександр Павлович
    У статті розглянуто будову, принцип дії та використання літій-іонних акумуляторів, показано їх основні переваги та недоліки
  • Документ
    Механізм втомного зносу протектора пневматичних шин
    (Рівне: НУВГП, 2020-11) Балака, Максим; Паламарчук, Дмитро; Новохацький, Петро
    Кочення колеса з пневматичною шиною по опорній поверхні за різних режимів роботи обов’язково супроводжується явищем проковзування протектора шини відносно опорної поверхні, що суттєво впливає на тягово-зчіпні властивості рушія, знос та довговічність протектора шини. Однак знос протектора є складним процесом за зовнішнє тертя і є результатом впливу фізико-хімічних та механічних процесів, що відбуваються в контакті пневматичної шини з опорною поверхнею. Завдання попередження передчасного зносу і руйнування шин є складним та пов’язано з умінням визначити їх види, безпомилково виявити причину кожного руйнування шини. Для пневматичних шин, встановлених на транспортних засобах, найбільш характерним є втомний знос протектора.
  • Документ
    Polymer waste as an alternative fuel source
    (Харків: ФОП Бровін О. В., 2024-03) Levchuk, Kateryna; Chyrkin, Oleksii; Balaka, Maksym
    The problem of polymer waste processing has two aspects: environmental and energy. On the one hand, we improve the environment by destroying polymer waste. On the other hand, this waste is a hydrocarbon derivative and can be a raw material for obtaining alternative motor fuel that will be used in the fuel and energy state complex. The basis of the developed technology, like other similar ones, is low-temperature controlled pyrolysis of polymers without air access in the presence of catalysts. Synthetic liquid fuel can be separated to obtain gasoline, high-quality diesel fuel and heavy fuel oil during the completion of the technological unit with separation and rectification devices.
  • Документ
    РОЗВИТОК РИНКУ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
    (DKS Center, 2024-03-19) Романенко, О. В.
    У статті оцінено стан ринку будівельних матеріалів з урахуванням впливу військової агресії РФ на функціонування ринку, руйнування та окупації виробничих потужностей, порушення логістичних ланцюжків та зростання цін на будівельні матеріали. Визначено тенденції щодо підвищення попиту на енергоефективні будівельні матеріали та модульні залізобетонні укриття у відповідь на внесені законодавчі зміни щодо підвищення безпеки людей і покращення енергоефективності будівель. Наведено інформацію щодо планових показників державного фінансування будівельної галузі, передбачених Державним бюджетом України на 2024 рік. З метою визначення перспектив розвитку ринку будівельних матеріалів України використано результати дослідження ГО «Інститут міжнародних економічних досліджень» та державного підприємства «Укрпромзовнішекспертиза» щодо оцінки наявних в Україні потужностей з виробництва основних будівельних матеріалів для покриття попиту на етапі відбудови країни. За даними проведеного аналізу визначено передумови і фактори, що сприятимуть розвитку ринку будівельних матеріалів в Україні в умовах воєнного стану.
  • Документ
    Вдосконалення методів розрахунків сітьових графіків в будівництві на основі теорії графів та інформаційних технологій
    (Primedia eLaunch, 2022) Савенко, Володимир Іванович; Гончаренко Т.; Нестеренко І.; Шатрова І.; Пальчик С.
    Теорія графів, започаткована геніальним вченим Леонардом Ейлером ще в 1736 році, є корисною в дуже різноманітних сферах людської діяльності: фізика, хімія, теорія зв`язку, проектування обчислювальних машин, електротехніка, машинобудування, архітектура і будівництво, дослідження операцій, генетика, психологія, соціологія, економіка, антропологія, лінгвістика, тощо.
  • Документ
    Інноваційна технологія на базі системи збірно-монолітний каркас універсальний безригельний (КУБ-2,5)
    (Primedia eLaunch, 2022) Савенко, Володимр Іванович; Окружкін А.; Благодирьов В.; Фесенко М.; Окружкін О.; Єжов С.
    Ця технологія відповідим чином розроблена, освоєна, впроваджена та адаптована згідно норм та правнил будівництва в практику будівельної галузі України підприємством ТОВ «ВБК «Моноліт» в повному завершеному циклі, а саме: проектування, виробництво, транспортування і монтаж несучого каркасу будівель. По відповідній технології компанія ТОВ «ВБК «Моноліт» проводила будівництво об’єктів житлового та соціального призначення в м. Обухів, в м. Мелітополь, в м. Бердянськ, в м. Запоріжжя та в м. Ялта.
  • Документ
    Обґрунтування факторів підвищення ефективності використання самохідних скреперів
    (НУБіП України, 2024-04) Балака, М. М.; Міщук, Д. О.; Гох, В. В.; Кібаленко, В. С.
    Самохідні скрепери найбільш повно поєднують властивості тягових та транспортних машин, які дозволяють досягти високих техніко-економічних показників виконання земляних робіт. При цьому ефективність роботи самохідних скреперів може бути забезпечена шляхом збільшення їх годинної технічної продуктивності та підвищення ресурсу конструктивних елементів, зокрема пневматичних шин ходового обладнання.
  • Документ
    Визначення характеру зміни діаметра розподільчого дренажного трубопроводу вздовж шляху
    (КНУБА, 2024-03) Кравчук Андрій; Кравчук Олександр; Чабанюк Роман; Кравчук Ольга
    В даній роботі на основі проведеного аналізу системи диференційних рівнянь, що описують рух рідини зі змінною витратою в розподільчих напірних дренажних трубопроводах змінного (тако-го, що зменшується) за довжиною перерізу, розроблена методика розрахунку гідравлічних ха-рактеристик і конструктивних параметрів даних труб. В роботі розглянуто найбільш загальний випадок роботи розподільників при наявності над трубою горизонтального рівня ґрунтових вод. При аналізі вихідних рівнянь було розглянуто варіант роботи розподільчих трубопроводів, при якому всередині напірного каналу за всією його довжиною забезпечувалась постійна за величи-ною середня швидкість руху потоку рідини. Величина цієї швидкості залежить від грануломет-ричних особливостей навколишнього ґрунту, в якому прокладено трубопровід, і фільтраційних характеристик матеріалу бічних стінок трубопроводів. При дослідженні вихідних рівнянь і отриманні розрахункових залежностей було використано поняття умовного нескінченно довгого розподільчого трубопроводу або трубопроводу обмеженої довжини того, що має нескінченну просякненість поверхні бічних стінок. Головною особливістю якого є можливість прийняття рів-ним близьким до нуля напору в його кінцевому перерізі. Вказане припущення практично не впливає на отримані кінцеві результати. Аналіз представлено в безрозмірному вигляді. Отримані розрахункові формули досить прості і зручні у використанні. Для ілюстрації представлених за-лежностей в роботі приведені відповідні графіки.