Навчально-методичні документи

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/123456789/11228

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 18
  • Документ
    Психологія педагогічного спілкування: методичні вказівки до вивчення освітньої компоненти
    (ЦП «Компринт», 2024) Мороз, Ірина Михайлівна
    Розглянуто вимоги підготовки до практичних занять та самостійної роботи студентів, змістові модулі, ключові слова тем, література для самостійної підготовки, а також вимоги до написання і оформлення індивідуальних робіт. Призначено для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 015 «Професійна освіта» галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка» Київського національного університету будівництва і архітектури.
  • Документ
    Психологія: методичні вказівки до вивчення освітньої компоненти
    (ЦП «Компринт», 2024) Мороз Ірина Михайлівна,
    Розглянуто вимоги підготовки до практичних занять та самостійної роботи студентів, змістові модулі, ключові слова тем, література для самостійної підготовки, а також вимоги до написання і оформлення індивідуальних робіт. Призначено для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 242 «Туризм» галузі знань 24 «Сфера обслуговування» Київського національного університету будівництва і архітектури.
  • Документ
    Психологія : методичні вказівки
    (КНУБА, 2023) Мороз, І. М.
    Розглянуто вимоги підготовки до практичних занять та самостійної роботи студентів. Містять змістовні модулі, ключові слова тем, список літератури для самостійної підготовки, а також вимоги до написання і оформлення індивідуальних робіт. Призначено для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 017 «Фізична культура і спорт»
  • Документ
    Професійна майстерність тренера : метод. вказівки
    (КНУБА, 2023) Калениченко, Руслан Арсенович; Наумець, Євген Олександрович
    Розглянуто вимоги до підготовки до практичних занять та самостійної підготовки, змістовні модулі, ключові слова тем, література для самостійної підготовки, а також вимоги до написання і оформлення індивідуальних робіт (рефератів). Призначено для студентів спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» другого освітнього рівня (магістр), галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка».
  • Документ
    Методика професійної освіти: навчальний посібник
    (Компринт, 2024) Чернишев, Денис Олегович; Почка, Костянтин Іванович; Корчова, Галина Леонідівна; Красильник Юрій Семенович; Руденко, Микола Васильович
    Розглянуто теоретичні аспекти викладання у професійній (професійно-технічній) освіті, систему професійної (професійно-технічної) освіти України та нормативно-правове забезпечення освітнього процесу у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Визначено методичні основи, особливості та методичні рекомендації з проведення різних форм занять, самостійної підготовки та консультування в умовах закладу професійної (професійно-технічної) освіти. Окреслено сучасні підходи до методики проведення навчальних занять в умовах дистанційного навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Призначено для студентів, які навчаються за спеціальністю 015 «Професійна освіта» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
  • Документ
    Теорія механізмів і машин
    (ЦП «Компринт», 2024) Почка, Костянтин Іванович
    Подано мету та завдання вивчення освітньої компоненти, компетентності та програмні результати, які має опанувати здобувач, зміст курсу, змістові модулі, ключові слова тем, вимоги щодо підготовки до практичних і лабораторних занять та самостійної підготовки, вимоги до виконання і оформлення курсового проекту, методи контролю та оцінювання знань студентів, список навчально-методичного забезпечення для самостійної підготовки. Призначено для студентів спеціальності 131 «Прикладна механіка» галузі знань 13 «Механічна інженерія» Київського національного університету будівництва і архітектури.
  • Документ
    Педагогіка
    (КНУБА, 2020) Красильник, Ю. С.; Корчова, Г. Л.; Руденко, М. В,
    Розглянуто теоретичні основи та психологічні характеристики педагогічного процесу, сучасні підходи до визначення сутності та змісту процесу навчання, виховання, проєктування педагогічної технології, розвитку педагогічної творчості, майстерності та спілкування. Призначено для студентів, які навчаються за спеціальностями 131 «Прикладна механіка» та 133 «Галузеве машинобудування» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
  • Документ
    Методика проведення навчальних занять в умовах дистанційного навчання
    (КНУБА, 2021) Красильник Ю. С.; Корчова, Г. Л; Руденко, М. В.
    У навчальноиу посыбнику розглянуто теоретичні аспекти дистанційного навчання, визначено методичні основи проведення лекційних, практичних та лабораторних занять в умовах дистанційного навчання, подано характеристику його основних засобів та інструментарія, виокремлено принципи академічної доброчесності під час дистанційного навчання.
  • Документ
    Метали і зварювання у будівництві : методичні вказівки до виконання лабораторних робіт
    (Компринт, 2023) Шаленко, Вадим Олегович; Корнійчук, Борис Валерійович; Маслюк, Андрій Анатолійович
    Містять загальні положення основ металознавства і основних видів зварювання, короткі теоретичні відомості для виконання лабораторних робіт, порядок їх виконання, а також контрольні запитання. Призначено для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 192 «Будівництво та цивільна інженерія» за освітньо-професійною програмою «Промислове і цивільне будівництво»
  • Документ
    Психологія бізнесу : навчальний посібник
    (Державний податковий університет, 2023) Калениченко, Роман Арсенович; Коханець, А. С.; Нежинська, О. О.
    У навчальному посібнику розкрито особливості психології бізнесу, визначено його зміст, структуру та психологічні компоненти, місце і роль психологічної підготовки та готовності у професійному становленні психологів, психологічні аспекти ефективної бізнес-діяльності. Здійснено, зокрема, психологічний аналіз управління, розглянуто психологічні проблеми особистості в бізнесі, розкрито комунікативні процеси в діяльності бізнесмена, представлено психологічні особливості успішної бізнес-діяльності, включено персонал-технології у психології бізнесу, які можна викорис-товувати у різних управлінських ситуаціях, подано психологічні основи успішних продажів. Описа-но також особливості психологічної допомоги суб’єктам бізнесу. Надано загальну характеристику та висвітлено психологічну культуру й етику бізнесу. Призначено для здобувачів вищої освіти спеціальності 053 «Психологія». Навчальний посіб-ник «Психологія бізнесу» буде вагомим помічником для тих, хто прагне оволодіти основами психоло-гічних знань у напрямі сфери бізнесу, практично пізнати себе та інших, застосувати певні психологіч-ні методики, знати правила ведення ділової бесіди й особливості комунікації та поведінки в різнома-нітних ситуаціях. Посібник призначений для використання в роботі бізнесменів і підприємців, а також буде корисним для викладачів закладів вищої освіти, студентів-випускників, психологів, соціологів, учителів загальноосвітніх закладів, ліцеїв, коледжів, керівників усіх рівнів, які працюють з людьми, а також для тих, хто цікавиться проблемами побудови професійної траєкторії особистості.