Бережний, А. В.2019-11-252019-11-252009Бережний А. В. Основні тенденції розвитку торгівельних центрів України / А. В. Бережний // Сучасні проблеми архітектури та містобудування : наук.-техн. зб. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; відп. ред. М. М. Дьомін. - Київ : КНУБА, 2009. - Вип. 21. - С. 220-225. - Бібліогр. : 4 назви.2077-3455https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1350Останнім часом в Україні спостерігається стійкий попит на торгові приміщення елітного рівня, включаючи відносно новий для вітчизняного девелоуперського бізнесу сегмент - торгівельно-розважальні центри. На даний момент розвиток торгівельних центрів здійснюється у рамках двох базових напрямків. Для частини нових торгівельних центрів стає характерною вузька спеціалізація. Іншим напрямком розвитку ТЦ є орієнтація на універсальність. Наступним етапом еволюції українських торгівельних центрів стануть так звані торгівельні моли - найбільший формат ТЦ, що включає розважальні, спортивно-оздоровчі та культурні підприємства та установи.uk-UAторгівельні центрирозвиток торгівельно-розважальних центрівторгівельні молиОсновні тенденції розвитку торгівельних центрів УкраїниArticle725.2.21