Човнюк, ЮрійДіктерук, МихайлоПочка, Костянтин2021-03-212021-03-212014Човнюк Ю. Енергосиловий критерій оптимізації режимів руху мостових кранів при їх пуску та гальмуванні / Ю. Човнюк, М. Діктерук, К. Почка // Г ірничі, будівельні, дорожні та меліоративні машини : наук.-техн. зб. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; відп. ред. М. К. Сукач. - Київ : КНУБА, 2017. - Вип. 83. - С. 42-48. Бібліогр. : 6 назв.2312-6590https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/7694Запропоновано новий енергосиловий критерій оптимізації режимів руху мостових кранів за про¬цес їх пуску та гальмування. Встановлені основні кінематичні та динамічні характеристики такого руху, які залежать від співвідношення тривалості перехідного процесу (пуску чи гальмування) до періоду коливань вла¬сне кранової системи, що відповідає частоті власних маятникових коливань вантажу відносно крана за період розгону/гальмування.uk-UAенергосиловий критерійоптимізаціярежими рухумостові кранипускгальмуванняЕнергосиловий критерій оптимізації режимів руху мостових кранів при їх пуску та гальмуванніPower criterion of optimization of modes of movement of bridge cranes at their start-up and brakingArticle