Човнюк, ЮрійДіктерук, МихайлоПочка, Костянтин2021-03-212021-03-212014Човнюк Ю. Енергосиловий критерій оптимізації режимів руху мостових кранів при їх пуску та гальмуванні / Ю. Човнюк, М. Діктерук, К. Почка // Г ірничі, будівельні, дорожні та меліоративні машини : наук.-техн. зб. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; відп. ред. М. К. Сукач. - Київ : КНУБА, 2017. - Вип. 83. - С. 42-48. Бібліогр. : 6 назв.2312-6590https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/7694Запропоновано новий енергосиловий критерій оптимізації режимів руху мостових кранів за про¬цес їх пуску та гальмування. Встановлені основні кінематичні та динамічні характеристики такого руху, які залежать від співвідношення тривалості перехідного процесу (пуску чи гальмування) до періоду коливань вла¬сне кранової системи, що відповідає частоті власних маятникових коливань вантажу відносно крана за період розгону/гальмування.uk-UAкафедра фізичного виховання та спортуенергосиловий критерійоптимізаціярежими рухумостові кранипускгальмуванняЕнергосиловий критерій оптимізації режимів руху мостових кранів при їх пуску та гальмуванніPower criterion of optimization of modes of movement of bridge cranes at their start-up and brakingArticle621.874