Калениченко Руслан Арсенович,Черкасова Анна Вадимівна2023-10-232023-10-232023Калениченко Р. А. Особливості поведінки учасників переговорного процесу / Р. А. Калениченко, А. В. Черкасова // Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України : зб. матер. V Міжнародної конференції, 17 листопада 2022 р. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. – Київ : КОМПРИНТ, 2023. – С. 121 – 134. – (До 20-річчя з дня створення кафедри професійної освіти КНУБА). – Бібліогр. : 7 назв.978-617-8007-89-8https://repositary.knuba.edu.ua/handle/123456789/11410Переговори визначаються як “процес об'єднання тих, хто є суперниками з певних питань та сприяння тому, аби вони спілкувалися вільно і справедливо, домовлялися, йшли на компроміс та приймали взаємоприйнятні рішення”. Це процес, який створює і живить співробітництво, даючи змогу людям жити гармонійно і працювати разом.Ukкафедра професійної освітипроцес переговорнийповедінка переговорниківОсобливості поведінки учасників переговорного процесуArticle159.98:005.574