Дименко, Р. А.Марченко, С. М.Романенко, О. В.2024-05-172024Інформаційні системи маркетингу : методичні вказівки до виконання практичних занять : для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; укладачі : Р. А. Дименко, С. М. Марченко, О. В. Романенко. – Київ : КНУБА, 2024. – 60 с. - Бібліогр. : с. 59.https://repositary.knuba.edu.ua/handle/123456789/13176Містять короткий зміст дисципліни «Інформаційні системи маркетингу» для практичного вивчення курсу. Наведено рекомендації для виконання розрахунково робіт за допомогою комп’ютера, завдання для індивідуальної роботи та методичні матеріали до її виконання з навчальної дисципліни «Інформаційні системи маркетингу. Призначено для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання.ukсистеми інформаційнімаркетингкафедра товарознавства та комерційної діяльності в будівництвіІнформаційні системи маркетингуOther339