Бойко, Євгенія ГригорівнаРафальська, Олена ОлександрівнаЮхимович, Галина Петрівна2020-04-102020-04-102019Бойко Є. Г. Інтегрований підхід до навчання в освітньому процесі / Є. Г. Бойко, О. О. Рафальська, Г. П. Юхимович // Управління розвитком складних систем : зб. наук. праць / Київ. нац. ун-т буд-ва і архітектури ; гол. ред. Лізунов П. П. – Київ : КНУБА, 2019. – № 38. – С. 92-97. - Бібліогр. : 11 назв.2219-5300https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/2406Наведено основні моменти застосування інтегрованого підходу до навчання в освітньому процесі, а саме: актуальність впровадження інтеграції в навчальний процес; етапи реалізації міжпредметної інтеграції змісту навчання; підвищення ефективності навчання в результаті використання способів інтеграції змісту навчання. Застосування інтегрованого підходу до навчання в освітньому процесі з метою підвищення рівня всерозвитку учня/студента відіграє важливу роль в організації ефективного навчання. Водночас такий підхід дає змогу зменшити перенавантаження учня/студента, а також зменшити затрати на реалізацію процесів навчання. Інтеграція в освітньому процесі дає можливість якісно оновити зміст освіти.uk-UAнавчальний процесінтеграціяінтегрований підхідміжпредметні зв’язкибазова таксономіяграфкафедра управління проектамикафедра інформаційних технологійІнтегрований підхід до навчання в освітньому процесіArticle378.14:519.68