Хороян, Н. П.2020-05-282020-05-282014Хороян Н. П. Концепция дифференциации архитектурных школ и уникальный профессиональный опыт архитектора В. В. Городецкого / Н. П. Хороян // Сучасні проблеми архітектури та містобудування : наук.-техн. сб. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; відп. ред. М. М. Дьомін. - Київ : КНУБА, 2014. - Вип. 35. - С. 191-199. - Бібліогр : 7 назв.2077-3455https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/4391У статті наводиться фрагмент дослідження, присвяченого системно- методологічному розумінню терміну архітектурна школа. Зокрема, проаналізовано атрибутику терміна наукова школа; описаний процес відтворення професійних кадрів в архітектурі; виявлено та описано основні диференційні ознаки архітектурних шкіл; на основі уявлень про соціальні куматоіди позначена стійкість у часі запропонованої моделі диференціації; розглянуто особливості професійного досвіду унікального архітектора рубежу XIX -XX ст. В.В. Городецького в межах запропонованої концепції.ru-RUархітектурна школанаукова школавідтворення професійних кадрівКонцепция дифференциации архитектурных школ и уникальный профессиональный опыт архитектора В. В. ГородецкогоArticle72.03