Дейнека, А.2022-06-072022-06-072020Дейнека А. Основні принципи формування осередків для дітей з обмеженими можливостями / А. Дейнека // Transfer of innovative technologies = Трансфер інформаційних технологій : international scientific journal / Kyiv National University of Civil Engineering and Architecture ; editor-in-chief М. Sukach. - Kyiv : Lira-K, 2020. - Vol. 3(1). – P. 29 - 31. - Bibliogr. : 6 titl.2617-0264https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/9692Актуальність даної теми тримає планку вже декілька років поспіль. Головним фактором, який вплинув на формування дитячих осередків є соціально-історичний чинник. На початку ХХ століття, у часи розвитку і розбудови суспільних сфер, середовище для розвитку і психологічної реабілітації дітей, змінило свій вектор. Стереотипні осередки, такі як, дитячо-юнацькі школи, будинки культури, клуби, замінили вузько спрямовані центри на сімейні розважальні центри, тематичні та розважальні заклади, і ін. Певні громадські заклади набували нових функцій в архітектурно-планувальній діяльності. Будівництво нових розважальних центрів, приватних закладів, стаціонарів, споруд громадського призначення стало одним з основних факторів для створення соціально необхідного простору для менших резидентів планети. Поєднання кількох функцій в одну архітектурно-просторову структуру, змогло створити новий простір комунікації суспільства.uk-UAдитячий простірформуваннярозвитокфункціональні зониінклюзивністьОсновні принципи формування осередків для дітей з обмеженими можливостямиArticle725.53/.54-053.2/.5"19"