Криворучко, Олена ВолодимирівнаКостюк, Михайло АнатолійовичЦюцюра, Микола Ігорович2020-04-152020-04-152019Криворучко О. В. Теоретико-методологічні вимоги до проектування адаптивного мобільного навчального середовища / О. В. Криворучко, М. А. Костюк, М. І. Цюцюра // Управління розвитком складних систем : зб. наук. праць / Київ. нац. ун-т буд-ва і архітектури ; гол. ред. Лізунов П. П. – Київ : КНУБА, 2019. – № 38. – С. 179-185. - Бібліогр. : 13 назв.2219-5300https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/2556Розглянуто механізми модернізації освітньої системи вищої освіти в Україні, у тому числі особливості застосування інформаційних систем для дистанційної освіти. Окреслено теоретико-методологічні вимоги до проектування високотехнологічного адаптивного мобільного навчального середовища. Запропоновано модель комплексної системи адаптивного мобільного середовища за допомогою засобів Інтернет-технологій, яка на відміну від традиційної моделі дистанційного навчання, дасть змогу розв’язати задачу вибору індивідуальної траєкторії процесу навчання та оцінювання студента.uk-UAінформаційні системидистанційне навчанняінноваційні інформаційні технологіїадаптивне мобільне навчальне середовищехмарне файлове сховищекомунікативний модулькафедра інформаційних технологійТеоретико-методологічні вимоги до проектування адаптивного мобільного навчального середовищаArticle378-042.4:004.7