Бородавка, Євгеній ВолодимировичКвасневський, Владислав Михайлович2020-09-172020-09-172015Бородавка Є. В. Методи побудови об'єктів в комп'ютерній графіці / Є. В. Бородавка, В. М. Квасневський // Управління розвитком складних систем : зб. наук. праць / Київ. нац. ун-т буд-ва і архітектури ; гол. ред. П. П. Лізунов. – Київ : КНУБА, 2015. – № 24. – С. 106 - 110. - Бібліогр. : 10 назв.2219-5300https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/5626В даній роботі розглянуто основні методи побудови графічних об'єктів, що найчастіше застосовуються в системах автоматизованого проектування, на основі життєвого циклу будівельного об'єкта. Розглянуті методи проаналізовано на предмет їх переваг і недоліків, а також наведено принципи зберігання даних, що використовуються в кожному з методів. У статті окремо розглянуто двовимірні та тривимірні об'єкти, оскільки методи побудови для них доволі різняться і не завжди можуть бути розширені до тривимірного простору (для двовимірних об'єктів) або урізані до двовимірного простору (для тривимірних об'єктів). Запропоновані в статті методи можуть використовуватися як окремо, так і в комплексі, залежно від поставлених задач.uk-UAграфічний об'єктпримітивполігональна модельтвердотільна геометріятріангуляціяtriangulationsolid-state geometrypolygonal modelgraphic primitivesграфический объектпримитивполигональная модельвердотельная геометриятриангуляциМетоди побудови об'єктів у комп'ютерній графіціМетоды построения объектов в компьютерной графикеMethods of constructing objects in computer graphicsArticle