Репкіна, К. В.2020-05-192020-05-192014Репкіна К. В. Досвід формування установ позашкільної освіти / К. В. Репкіна // Сучасні проблеми архітектури та містобудування : наук.-техн. сб. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; відп. ред. М. М. Дьомін. - Київ : КНУБА, 2014. - Вип. 35. - С. 444 - 449. - Бібліогр : 5 назв.2077-3455https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/3923У статті описується досвід формування будинків та палаців художньо-естетичного виховання для дітей та молоді як складової частини позашкільної освіти. Проаналізована історія зародження подібних закладів. Встановлений зв'язок між колишніми будинками піонерів та сучасними центрами художньо-естетичної творчості.uk-UAбудинки піонерівпозашкільна освітацентри художньо- естетичної творчостіДосвід формування установ позашкільної освітиArticle725.838