Титок, В. В.2020-09-172020-09-172019-03-27Титок В. В. Маркетинг взаємовідносин – сучасна управлінська концепція в будівельній галузі / В. В. Титок // Ефективні технології в будівництві : програма та тези доповідей IV Міжнародної науково-технічної конференції, Київ, 27 - 28 березня, 2019. – Київ : Ліра-К, 2019. - С. 83978-617-7748-24-2https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/5659Головне завдання управління взаємовідносинами компанії полягає в тому, щоб на основі сучасної теорії і практики маркетингу взаємовідносин («relationship marketing») знайти найбільш ефективні для даної компанії форми взаємодії з усіма своїми діловими партнерами.uk-UAмаркетинг взаємовідносинсуб'єкти будівництвакафедра організації та управління будівництвомМаркетинг взаємовідносин – сучасна управлінська концепція в будівельній галузіThesis339.138