Кравченко, І. Л.2019-10-082019-10-082014Кравченко І. Л. Навчально-лікувальні заклади блочного та павільйонного композиційних типів для дітей з вадами розвитку / І. Л. Кравченко // Архітектурний вісник КНУБА : наук.-вироб. зб. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; відп. ред. П. М. Куліков. – Київ : КНУБА, 2014. – Вип. 3. – С. 22-31. – Бібліогр. : 5 назв.2519-8661https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1040У статті представлено аналіз закордонного досвіду проектування та будівництва навчально-лікувальних закладів (НЛЗ) за композиційною ознакою для дітей з вадами розвитку. Для аналізу обрані НЛЗ блочного та павільйонного композиційних типів.uk-UAнавчально-лікувальні заклади (НЛЗ) для дітей з вадами розвиткудіти та підлітки з фізичними вадамиблочний композиційний типпавільйонний композиційний типучебно-лечебные учреждения для детей с недостатками развитиядети и подростки с физическими недостаткамиблочный композиционный типпавильонный композиционный типeducational-curative establishments for disabled childrendisabled children and teenagerssectional composition typepavilion composition typeкафедра теорії архітектуриНавчально-лікувальні заклади блочного та павільйонного композиційних типів для дітей з вадами розвиткуArticle725.54/57