Беркова, Оксана Петрівна2021-04-142021-04-142019Беркова О. П. Дослідження маркетингових інструментів просування на регіональному та національному туристичному ринках / О. П. Беркова // Регіональна політика : історія, політико-правові засади, урбаністика, просторове планування, архітектура : зб. наук. праць : в 2 ч. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; редкол. : П. М. Куліков (голова) [та ін.]. – Київ ; Тернопіль : Бескиди, 2019. - Вип. 5, ч. 2 : П'ята міжнародна наук.- практ. конф., Київ, 22 листопада 2019 р. - С. 121 - 125. - Бібліогр. : 4 назви.978-966-457-245-1https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/8321Успіх туристичних підприємств багато в чому залежить від просування туристичного продукту. Для цього використовують основні та синтетичні інструменти маркетингу.uk-UAтуристичні ринкимаркетингові інструменти просуванняінтернет-комунікаціїрекламасоціальні мережіДослідження маркетингових інструментів просування на регіональному та національному туристичному ринкахArticle338.48