Назімов, ОлегКубанов, Руслан2023-07-242023-07-242023Назімов О. Маркетинг у соціальних мережах – основи SMM-менеджменту / О. Назімо, Р. Кубанов // Структурні, просторові, технічні та організаційно-економічні чинники інноваційного розвитку будівельної галузі України в сучасних умовах : матеріали науково-практичної конференції (30-31 травня 2023р, м. Київ) / Київ. нац. ун-т буд-ва і архітектури. – Київ : КНУБА, 2023. - С. 86 – 87. – Бібліогр. : 3 назвиhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/123456789/11309Інтеграція України до розвиненого світового середовища, яке характеризується високим рівнем конкуренції, технологічністю та конструктивною культурою як образ життєдіяльності вимагає трансформації вітчизняних підприємств. Незаперечним є той факт, що у світовому бізнес-середовищі найбільшого успіху досягають ті підприємства, які мають не тільки досконалі внутрішні процеси, а й ефективні інструменти, що допомагають їм швидше за інших реагувати на зміни у зовнішньому оточенні. У цьому зв’язку на перший план виходить формування цільових стратегічних орієнтирів для успішного перетворення підприємств в контексті їх інтеграції до світового бізнес-середовища.Ukмаркетингсоціальні мережіSММ-менеджментМаркетинг у соціальних мережах – основи SMM-менеджментуOther