Заліско, І. І.2022-11-292022-11-292008Заліско І. І. Дослідження напружено-деформованого стану кілець опорно-поворотного круга автомобільного крану / І. І. Заліско // Техніка будівництва : наук.-техн. журн. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; гол. ред. І. І. Назаренко. - Київ : КНУБА, 2008. – Вип. 21. - С. 28 - 34. – Бібліогр. : 3 назви.2413 - 8959https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/10428Висока складність технології ремонту і неможливість її окремих операцій до конструкцій кілець ОПК автокранів, високі вимоги до геометричних параметрів й низькі значення допусків, не дозволяють здійснювати якісний ремонт кілець ОПК автокранів методом направлення поверхні бігової доріжки, а передумовою до пошуку інших ―aльтернативних‖ шляхів вирішення цієї проблеми. Одним із можливих напрямів підвищення надійності та ресурсу ОПК автокранів є заміна елементів кочення, а також вдосконалення технологічної обробки їх, а також самих доріжок кочення кілець ОПК.uk-UAопорно-поворотний кругелементи коченнядослідження напружено-деформованого стануавтомобільний автокранДослідження напружено-деформованого стану кілець опорно-поворотного круга автомобільного крануArticle621.86/87:539.5