Бурдейна, Наталія, Тетяна Петруньок2020-05-072020-05-072015Стаття присвячена особливостям викладання фізики у профільному навчальному закладі. Продемонстровано, що професійна спрямованість навчання фізики є провідним фактором фундаментальної і професійної підготовки майбутніх фахівців будівельних спеціальностей. Професійно спрямоване навчання сприяє мотивованому вивченню студентами фізики, а в подальшому, і спеціалізованих дисциплін, наслідком чого є підготовка висококваліфікованих фахівців відповідно до вимог і запитів сучасної будівельної галузі.2307-4906https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/3444Сьогодні, за нових соціально-економічних умов, підвищується роль інженера-будівельника. Сучасні роботодавці очікують від випускників вищих будівельних навчальних закладів вміння працювати самостійно на високому професійному рівні, реалізувати максимум своїх потенційних можливостей, приймати нетрадиційні креативні рішення. Виникає потреба не просто у висококваліфікованих архітекторах, інженерах-конструкторах, інженерах-технологах, інженерах-сантехніках та інженерах-електриках, економістах, екологах, а, насамперед, спеціалістах, що вміють не лише індивідуально, а й творчо підходити до питань проектування, моделювання, планування, дизайну, оздоблення, розроблення та використання високотехнологічних і екологічно чистих способів утилізації та перероблення відходів. Це вимагає високого рівня сформованості знань у професійній галузі. У вищих будівельних навчальних закладах фізика, математика і хімія є основними фундаментальними дисциплінами у професійній підготовці майбутніх спеціалістів. Тому професійна спрямованість навчання фізики є актуальним питанням у фаховій підготовці інженера-будівельника.uk-UAпрофесійна спрямованість навчання фізики, вищий будівельний навчальний заклад.Впровадження принципів фундаментальності і професійної спрямованості у навчанні фізики майбутніх фахівців будівельної галузі.Article378. 371 : 53