Колесніков, Олексій Євгенович2020-05-212020-05-212017Колесніков О. Є. Управління проектами у сфері освіти з використанням марковської моделі оцінки діяльності / О. Є. Колесніков // Управління розвитком складних систем : зб. наук. праць / Київ. нац. ун-т буд-ва і архітектури ; гол. ред. П. П. Лізунов. – Київ : КНУБА, 2017. – № 29. – С. 160 - 167. - Бібліогр. : 22 назви.2219-5300https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/4062У контексті проактивного управління проектами проаналізовано особливості та узагальнення оцінки ступеня досконалості освітніх систем. Показано, що цей ступінь може бути відображено через узагальнений показник рівня існуючого в об’єкті ступеня досконалості освітньої системи. Феноменологічним відображенням ступеня досконалості для організаційно-технічних систем у сфері освіти є ланцюги Маркова. Досліджені практичні аспекти оцінки ефективності планування та управління проектами в умовах діючого або віртуального закладу.uk-UAсфера освітипроектиуправлінняступінь досконалостіланцюги Марковаоцінкаперехідні ймовірностіУправління проектами у сфері освіти з використанням марковської моделі оцінки діяльностіArticle005.8005.8:37