Лугова, Тетяна АнатоліївнаБлажко, Олександр Анатолійович2020-01-282020-01-282018Лугова Т.А. Розробка навчальних відеоігор, заснованих на активізації неявних знань / Т.А. Лугова, О.А. Блажко // Управління розвитком складних систем : зб. наук. праць / Київ. нац. ун-т буд-ва і арх-ри ; гол. ред. Лізунов П. П. – Київ : КНУБА, 2018. – № 35. – С. 105 - 112. - Бібліогр. : 17 назв.2219-5300https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1548Революція в теорії пізнання в умовах інформаційного суспільства вимагає переоцінки змісту освіти та активізує пошуки найефективніших методів подачі навчального матеріалу. Розглянуто гейміфікацію процесу засвоєння основ економічної математики дітьми дошкільного віку на основі активізації їхніх неявних знань (інтуїції, осяяння, здогадок). Розроблено UML-діаграми гри «Шоколадна математика» з урахуванням скомбінованих моделей MDA (Mechanics, Dynamics and Aesthetics) і DPE (Design, Play and Experience) з метою створення відеогри для Android-пристроїв. З’ясовано, що залучення неявних знань є ефективним допоміжним інструментом у процесі програмування ігор, які допомагають розвинути компетенції, що допоможуть людині адаптуватися до швидких змін сьогодення. Запропонована модель гри прискорить процес адаптації за рахунок підвищення інтерактивності через використання Android-смартфонів.uk-UAGamePlayнавчальні відеоігрименеджмент знаньнеявні знаннямодель геймдевелопментугейміфікація навчанняРозробка навчальних відеоігор, заснованих на активізації неявних знаньArticle004.584