Шашула, Людмила Олексіївна2021-02-032021-02-032017Шашула Л. О. Перспективні форми системної організації територіальних земельно-господарських комплексів / Л. О. Шашула // Регіональна політика : історія, політико-правові засади, архтектура, урбаністика : зб. наук. праць : в 3 ч. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; редкол. : П. М. Куліков (голова) [та ін.]. – Київ ; Тернопіль : Бескиди, 2017. - Вип. 3, ч. 2 : Третя міжнародна наук.- практ. конф., Київ, 22 - 23 листопада 2017 р. - С. 194 - 197.978-966-457-286-3https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/7192Дослідження закономірностей розвитку територіальних земельно- господарських комплексів охоплює цілий ряд питань, що включають економічні, екологічні та соціальні пріоритети та парадигми, взаємозв'язок та взаємовплив яких обумовлює різні траєкторії розвитку. Територіальний продукт це також продукт регіонального маркетингу зі всіма витікаючими наслідками регіонального менеджменту. Тобто інструментарій маркетингу можна і потрібно впровадити в регіональну політику. Вважаємо, що зробити з нашої країни велику європейську державу можливо - всі передумови до цього є. Уряд справитись з таким завданням не в змозі, він буде лите обслуговувати продукт, який у них є, - країну. Класний продукт чи ідею реалізувати набагато легше, ніж посередню. Привабливість України як продукту, її частини територіального земельного-господарського комплексу (далі ТЗГС) як бренда насамперед залежить від ініціативних людей, підприємців.uk-UAтериторіальні земельно- господарські комплексирегіональний маркетингтериторіальний продуктПерспективні форми системної організації територіальних земельно-господарських комплексівArticle352.075:332.2.021332.14