Морозов, Віктор ВолодимировичШелест, Тетяна МиколаївнаПроскурін, Максим ВадимовичГусак, Ганна Вадимівна2020-04-062020-04-062019Модель інформаційної взаємодії в проектах створення дистанційного навчання на основі віртуальної реальності / В. В. Морозов, Т. М. Шелест, М. В. Проскурін, Г. В. Гусак // Управління розвитком складних систем : зб. наук. праць / Київ. нац. ун-т буд-ва і архітектури ; гол. ред. Лізунов П. П. – Київ : КНУБА, 2019. – № 37. – С. 144-152. - Бібліогр. : 21 назва.2219-5300https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/2252Одним з пріоритетних напрямів сучасних методологій управління проектами є управління комунікаціями в проектах. Також розвиток сучасних ІТ для навчання вказує на широке використання засобів та технологій віртуального навчання. Поєднуючи ці два напрями, авторами запропоновано модель інтеграційної взаємодії в проектах створення навчальних курсів на основі технологій віртуальної та доповненої реальності з використанням проектного підходу. Визначено, що запропонована модель ґрунтується на п’ятьох складових, які включають перелік базових методологій та стандартів з управління проектами, сукупність ІТ віртуальної та доповненої реальності, базових навчальних освітніх програм ЗВО та вимог зовнішнього оточення проекту – бізнес ІТ компаній. Проведено ретельний аналітичний аналіз сучасних розробок та публікацій у цій галузі. Показані характеристики компонентів моделі, а також надано характеристику комунікаційних зв’язків між елементами моделі. Надано результати техніко-економічного обґрунтування запропонованої моделі щодо з’ясування можливостей її практичного застосування, подано графіки залежностей параметрів проекту.uk-UAуправління ІТ проектамиінформаційна взаємодіяінформаційні технологіїнавчаннявіртуальна реальністьдоповнена реальністьМодель інформаційної взаємодії в проектах створення дистанційного навчання на основі віртуальної реальностіArticle005.8:519.876.5]:378.147