Хлюпин, О. А.2021-03-242021-03-242015Хлюпин О. А. Історичні етапи розповсюдження інформації у містах / О. А. Хлюпин // Містобудування та територіальне планування : наук.-техн. зб. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; відпов. ред. М. М. Осєтрін. - Київ : КНУБА, 2015. – Вип. 58. – С. 529-536. - Бібліогр. : 13 назв.2076-815Хhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/7856Аналізуються історія розповсюдження інформації в містах, в тому числі реклами. Виділяються етапи розвитку рекламної комунікації, надається їх коротка характеристика. Виділено типи рекламної комунікації, котрі впливають на архітектурне середовищuk-UAінформаціярекламаісторичний розвитокинформациярекламаисторическое развитиеinformationadvertisinghistorical developmentІсторичні етапи розповсюдження інформації у містахArticle659:72.01