Денисенко, Н. О.2020-12-042020-12-042017Денисенко Н. О. Можливості сучасного маркетингу в управлінні містом / Н. О. Денисенко // Містобудування та територіальне планування : наук.-техн. зб. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; відп. ред. М. М. Осєтрін. - Київ : КНУБА, 2017. - Вип. 63. - С. 95-102. - Бібліогр. : 7 назв.2076-815Хhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/6734В статті розглянуто актуальні питання використання маркетингових інструментів з метою підвищення ефективності міського управління. На основі узагальнення зарубіжного досвіду, обґрунтовано можливості впровадження маркетингової стратегії в управління розвитком міст.uk-UAсучасний маркетингпідвищення ефективностіміське управлінняМожливості сучасного маркетингу в управлінні містомArticle