Панова, О. В.Глива, В. А.2021-03-032021-03-032014Панова О. В. Методичні засади навчання студентів основам електромагнітної безпеки / О. В. Панова, В .А. Глива // Містобудування та територіальне планування: наук.- техн. зб. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; відп. ред. М. М. Осєтрін. – К. : КНУБА, 2014. – Вип. 52. – С. 300 - 304. http://www.mtp.in.ua/zbirnyk2076-815X (print)2522-9206 (online)https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/7529Управління технологічними процесамиВикористання кожного з наведеного матеріалів або класів матеріалів пов’язане з певними труднощами і обмеженнями. Досвід практичної роботи із впровадження організаційно-технічних заходів з екранування лектромагнітних полів електротехнічними сталями показав, що у багатьох випадках за довільного розташування екрана він не тільки не поліпшує електромагнітне середовище (за магнітною складовою), а й погіршує його. Таке явище обумовлене намагніченістю екрана первинним полем. Це стосується наднизькочастотної частини спектра, в основному – промислової частоти 50 Гц. У таких умовах доцільніше використання екранів, які працюють за рахунок явища віддзеркалювання. Крім зниження рівня магнітного поля з боку обладнання, зберігається вільний доступ до нього (екран розташовується з тильного боку джерела).uk-UAкафедра фізикиекрануванняелектромагнітна сумісністьнормативні актичутливе обладнанняелектромагнітні випромінюванняохорона праціуправління технологічними процесамиМетодичні засади навчання студентів основам електромагнітної безпекиArticle378.!4:[537.87:614.875]