Лященко, Тамара ОлексіївнаГришуніна, Марина ВолодимирівнаПічкур, Владислав Романович2020-01-312020-01-312018Лященко Т. О. Гейміфікація як одна з інноваційних форм навчального процесу / Т. О. Лященко, М. В. Гришуніна, В. Р. Пічкур // Управління розвитком складних систем : зб. наук. праць / Київ. нац. ун-т буд-ва і архітектури ; гол. ред. Лізунов П. П. – Київ : КНУБА, 2018. – № 35. – С. 113-123. - Бібліогр. : 15 назв.2219-5300https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1553Розглянуто один із актуальних напрямів навчання за кордоном – гейміфікація. Впровадження ігрових елементів у процес навчання дає змогу мотивувати студентів до самостійного вивчення навчального матеріалу. Проаналізовано загальні відомості про гейміфікацію, порівнено традиційний підхід до навчання та гейміфікація, розглянуто детальніше її переваги та недоліки, а також приклади використання гейміфікації в освіті. Обґрунтовано основні етапи створення ігрового механізму та етапи гейміфікування навчального процесу.uk-UAгранавчальний процесгейміфікаціяDGBLгейміфікація освітнього процесуосвітня гейміфікаціяГейміфікація як одна з інноваційних форм навчального процесуArticle